HTML

A fantázmagorok éjszakája

minden reggel arra ébredsz, hogy meghalsz/ az álomból csak újabb álomba kellhetsz/ de egy idő után elkezd nem érdekelni/ csak létezel a megszámlálhatatlan világban a saját végtelenségeddel/ te milyen világot hoznál létre magadnak?

Friss topikok

  • Hummogo: Az örök játék maga a tartalom. www.facebook.com/profile.php?id=100000246653462&sk=info (2011.12.20. 18:49) Szkipp, avagy a szerző önvallomásai
  • Hummogo: Az örök játék maga a tartalom. kumiai.hu/fantazmagor/2011/12/20/elveszve/ (2011.12.20. 18:41) Egy (új) Φ
  • hEspeRO: Hát azért remélem olvasható volt... Lehet kritizálni... Egyébként ez a történet vonal már jóval az... (2010.08.23. 22:57) ...út... 2. rész
  • hEspeRO: PRO: Az utolsó különálló történet, melyből fényderül hőseink múltjára és megismerjük a fantázmagor... (2010.08.23. 22:47) ...út... 1. rész
  • hEspeRO: Egy röpke történet, elsősorban Ádámnak mert bátorított, hogy folytassam és Panninak mert neki ez t... (2010.07.20. 15:25) Szeretne...

Linkblog

Szkipp, avagy a szerző önvallomásai

hEspeRO 2010.09.06. 08:08

 

 Nos, hát öt történeten vagyunk túl és egy még minimum lesz, hiszen az már többé-kevésbé kész is van, érdekessége az lesz, hogy Éjfény írta, s tőle megszokottan eléggé személyes lett. (jobban mondva nem szokhattátok meg, csak én olvastam egy regény kezdetét és pár versét, de az mind önutálatról és önmarcangolásról szólt kb. A regény kezdetét három-négy évvel ezelőtt írta és egy önpusztító srácról szólt, aki megtudta, hogy tíz nap van a világvégéig.)

Az utolsó történetet azt hiszem, aki olvasta nem kedvelte, nem csoda. Mivel az első, "önállóbb" történeteket lezró alkotás volt, Mr. Adimnos vallomásai, ráadásul hőseink eredet eposza ezért nagy durranást akartam, aztán jól elkapkodtam, legalábbis annyira biztosan, hogy senki ne értse meg a story végét... Bocs... Egy ideig gondoltam rá, h az egész novella füzért újra írom, de hát lustaság, fél egészség... Meg így senkit nem kényszerítek arra, h most újra olvassa a 45 oldalt... Mindenesetre azért egy késöbbi történetben (ha megéli a novella füzér) lesz még szó erről a vallomásról, ergo nem kell félni vagy ilyesmi...

A lustaságra visszatérve, én ezt a történetláncot ujjgyakorlatnak szántam, hogy gyakoroljam az írást, de eléggé a szívemhez nőtt, annyira, hogy szívesen látnám egyszer megjelenve, holott feltehetően azért még nem mozog a kinyomtatható szinten sem :) (Nem, ezt nem azért írtam, hogy most bárki kinyomtassa, egy nagyon kedves barátom amúgy is megtette, ez inkább, ilyen el is vagyok szállva magamtól meg nem is... Mégis újra kéne olvasni, h lehűthessem az egomat! Másrészt olyan jó álmodozni arról, hogy bemegyek egy könyvesboltba és a saját nevem virít egy könyv boritóján! Na, elég, fontosabb dolgokról kell most írni!)

No, igen, elköltözik az oldal hamarosan és itt a reklám helye: kumiai.hu - ra, ott fog világot látni Éjfény első "publikus" alkotása is, bár egyelőre még moderálom, meg visszafogom őt...

A kumia.hu egy eget rengető oldal, érdemes olvasgatni a kész részeit és bár nem szeretem ha egy ismerősünket dicsérjük, mert könnyen a szubjektivitás hibájába eshetünk, szerintem ha valaki végig szenvedte a fantazmagorokat, akkor csakis egy kellemes naturalista és érdekfeszítő alkotásra akadhat a posthumus alatt.

Az aniME egy lassan, de bizonytalanul haladó projekt, s ha bárkinek megtetszik a fülszöveg és részt venne benne, nos ne fogja vissza magát...

A kumiai fansubs pedig jön, jön, jön, jön, jön meg jön, de egyébként amit láttam, az minden anime rajongó szívét megdobogtatná!

Nos, ha rejtetten is, de bárkit magamra haragítottam, elnézést, nem ez volt a célom, szerencsére, túl sok ilyen szkippre nem kell számítanotok.

Akkor ezennel az oldal utolsó bejegyzését lezárom, áldás reátok, szépeket és jót!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fantazmagor.blog.hu/api/trackback/id/tr422274407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása